dilluns, 11 d’abril del 2016

La meva primera entrada


En aquest blog no vull parlar-vos d'un tema en concret, us explicare mil-i-una coses:la vida entre germans, alguna cosa que faig tant a casa com a l'escola, coses que m'han agradat, etc, etc.
Aquest és el meu primer blog,estic molt il.liusonada : ). Escriuré un dia a la setmana ( per ser concrets els dimecres).
Feia temps que demanava de tenir un blog però els meus pares em deien que no, després d'un temps, gràcies a unes amigues ho vaig aconseguir.
A la meva família ens agrada la pedagogia Waldorf. És molt divertida perquè a vegades anem a la natura i ens ho passem molt bé i les joguines són molt xules i es poden fer servir per un munt de coses.
 També serveix per apendre les taules de multiplicar, els mesos, els colors de l'arc de sant martí, els dies de la setmana, etc, etc.
Aquí us poso una foto d'una joguina Waldorf.


6 comentaris:

  1. Felicitats pel teu blog! Et llegirem encantats!!!
    Petons!

    ResponElimina
  2. Moltíssimes gràcies!!!!!!!
    Espero que t'agradi llegir-me cada dimecres.
    Petons!!!

    ResponElimina
  3. Ets una nena genial i de ben segúr que li treuràs molt partit i serà molt interesant aquest blog. Endavant preciosa. T'estimo guapa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies!!!!
      Tu ja saps que intentare treure-li tot el partit que sigui posible, espero que sigui interesant.
      T'estimo moltissim papa!!!!
      Petons!!!

      Elimina
  4. Molt interesant aquet bloc, el seguire tots els dimecres, aixi apendre moltes coses de la vida

    ResponElimina